october, 2015

Event Details
Event page Cançons per acompanyar la vida, el dol, la feina i la festa, que parlen de la música com una manera de fer comunitat. Una presentació de la
more
Event Details
Cançons per acompanyar la vida, el dol, la feina i la festa, que parlen de la música com una manera de fer comunitat. Una presentació de la nostra manera d’entendre la música i d’una recerca que continua oberta.
Nosaltres treballem sobretot a partir de grabacions de camp, arxius i fonoteques digitalitzades, disponibles a la xarxa. Més que “recuperar” músiques tradicionals ens interessa repensar-les com a músiques de codi obert. Pensar que les formes de la tradició oral poden existir dins de la xarxa, com una manera de relacionar-se amb la cultura sense intermediaris.
Time
(Sunday) 8:00 pm - 9:00 pm
Location
Sala Hiroshima
Barcelona, Spain


No Comments